duminică, 11 martie 2012

Sweet makeup

Bunaa fetelor!A mai trecut o saptamana si cu pasi repezi ne apropiem de vara.M-am saturat de haine groase si cizme, vreau platforme, balerini, rochite , fustitee, mare soare.Aseara am fost si eu in club, dupa ceva timp, chiar eram dornica sa ies, sa dansez.
Acesta este machiajul pe care eu l-am purtat aseara:*





PS: culoarea folosita in coltul ochiului este albastru:)) sa nu spuneti ca v-am innebunit cu movul:)) Va pup si sa aveti o duminica relaxanta

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. superb, ai spus ca e albastru in coltul ochiului, dar tot mov pare :D

      Ștergere
  2. Foarte frumos si finut!
    Arata foarte bine!
    hmm...nici eu nu am mai iesit de mult...chiar ma gandeam ce imi lipseste in ultima vreme de am starea asta aiurea..
    Te pup!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. albastru...mov...ce mai conteaza...important este ca te prinde foarte bine....

    RăspundețiȘtergere