sâmbătă, 17 martie 2012

Shopping de weekend

Buna fetelor :* Ce mai faceti voi?Astazi m-am gandit sa va arat ce mi-am cumparat .Nu stiu cum sunteti voi, dar eu tot timpul mai cumpar cate ceva, dar in schimb nu dau foarte multi bani pe ele.Sunt de parere ca te poti imbraca frumos si cu bun gust si cu bani putini.Imi place sa -mi cumpar mai multe lucruri de o anumita suma de bnai nu doar 2, 3 articole.Astazi cand ma intorceam de la facultate, am intrat in toate buticurile si mi-am luat un tricou, o bluza gen baby doll de primavara vara cu floricele, m-am indragostit de ea pe loc, un ruj si o crema de la elmiplant, antiimperfectiuni care promite multe dar sa vedem.




Mi-a placut mult tricoul , e funny dar si materialul foarte bun.Mi-am luat tricouri la 40 50 de lei care dupa 2 spalari se lalaiau si se faceau urate tare.Pe tricou am dat 15 lei, pe bluzita 25, rujul 10 si crema 19 lei.
Va pup , va doresc un weekend linistit si revin maine cu o noua postare si anume machiajul din seara aceasta:P

9 comentarii:

  1. Sa le porti/folosesti cu placere! Ador bluzita si imi place foarte mult si tricoul! Sa ne spui cum e crema. Pupici. Sa ai un weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere!Imi place foarte mult tricoul

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dragut e tricoul!! Si eu am 2 cu Minnie si Mickey si as mai cumpara!

    RăspundețiȘtergere
  4. E superb tricoul! Sa le porti/folosesti pe toate cu placere!
    Am avut si eu crema, a fost ok insa nu a facut nimic in privinta imperfectiunilor.

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc ca m ai informat, e bine de stiut:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le porti/folosesti cu placere! Preferatele mele sunt tricoul si rujul <3 Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Honey, you're my type of girl! :*
    In fiecare zi imi place tot mai mult de tine si mai ales, imi place felul in care gandesti!

    RăspundețiȘtergere
  8. sa le porti cu placere...sunt foarte frumoase....

    RăspundețiȘtergere