marți, 27 martie 2012

Putin shopping si un mic review

Buna fetele mele! Putin mai devreme am ajuns si eu acasa de plafar, urata tare vremea asta.Am inghetat toata, nici nu se simte ca vine primavara.Eh cu toate ca este  frig afara, nu ma pot abtine sa nu -mi cumpar haine de primavara -vara.Astazi am fost putin prin oras, inainte sa plec la plafar cu prietena mea Ana si am intrat in majoritatea magazinelor.Nu am putut rezista tentatiei si mi-am cumparat un tricou foarte simpatic, care ma reprezinta pe mine si prietenul meu si o bluzita de seara ,mi-a placut foarte mult cum vine pe umeri.


 M-am gandit sa fac un review si trusei de makeup pe care am achizitionat-o acum 2 saptamani.Am si postat cateva look-uri realizate cu ajutorul ei.






Imi plac foarte mult fardurile acestea, mai am o trusa d 6 culori.Sunt multumita, ca imi pot alege culorile si imi pot face trusa dupa bunul plac.Costa  6 lei culoarea si 10 lei carcasa de 6 culori.
Sunt pigmentate, nu se strang.perfecte pentru un  machiaj de seara.Aplicate peste un primer, se  vad deosebit si mult mai intens.
Nu se consuma foarte usor, prima trusa o am din octombrie si este aproape intacta.Chiar am folosit din ea.
Carcasa de 6 culori este mai practica decat cea de 15, pentru ca o poti lua dupa tine usor , pe viitor intentionez sa iau si carcasa de 15 culori , pentru machiajele realizate pe alte persoane.
Cam aceasta a fost postarea de astazi:* Va pup si aveti grija de voi:*

3 comentarii:

  1. foarte comic tricoul acela cu 2 pasari:D...

    RăspundețiȘtergere
  2. e foarte frumoasa bluzita dar si tricouashul imi place mult....iar trusa e chiar super...

    RăspundețiȘtergere