duminică, 4 martie 2012

Pink combination makeup

Buna dimineata fetelor! Cum v-ati trezit , cu dureri de cap de la petrecerile de aseara , sau foarte bine dispuse?Astazi mi-am propus sa lenevesc mult , sa ma uit la Romanii au talent, online pentru ca nu am avut timp sa urmaresc nici o emisiune pana acum si desigur sa mai postez un machiaj.






Pentru machiaj am folosit: Fond de ten Rimmel Wake me up si Maybelline Affinitone
                                        pudra compacta Avon
                                        blush trusa 30
                                        creion pentru sprancene No7
                                        primer Seveteen
                                        creion nyx jumbo
                                        fard alb mat
                                        fard bej Butterfly
                                        fard roz radiance cosmetics
                                        fard negru mat
                                        fard alb pulbere
                                        eyeliner catheriner arley
                                        mascara Rimmel London
                                       ruj Color senzational  Maybelline
Cam aceasta fu postarea de astazi, sper sa va placa si astept cu drag comentariile voastre:* Va pup si sa aveti o duminica frumoasa alaturi de cei dragi voua!

11 comentarii:

  1. m-am trezit cu chef de plimbare.te prinde foarte bine machiajul

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti sta tare bine cu machiajul acesta :*

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos, divin chiar, te prind de minune nuantele dar mie imi plac cel mai mult cele cu mov, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragut machiajul :D
    Apropo, unde vezi romanii au talent online?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://www.seriale.filmesubtitrate.info/p/seriale-online-subtitrate-in-romana.html
      aici imi vad eu serialele de ceva timp incoace:):*

      Ștergere
    2. Multumesc frumos, esti foarte draguta :):*

      Ștergere
  5. Foarte frumos machiajul, sunt superbe nuantele folosite pentru ochi!:*

    RăspundețiȘtergere