joi, 1 martie 2012

La multi ani fetelor!

Buna fetelor:* In primul si in primul rand vreau sa va urez cu ocazia acestei minunate zile, sa aveti o primavara superba, plina de realizari,distractie si tot ce vreti voi:* Cum ati petrecut aceasta minunata zi?Ati primit martisoare, flori?Ati daruit? Eu am primit un parfum, un buchet de lalele si un martisor de la taticul meu, o esarfa foarte draguta ce poate fi folosita si ca brosa, flori de la apropiati si o brosa superba de la iubi meu.Si pentru ca tot veni primavara oficial, am zis sa postez si un machiaj Astazi mi-m luat de la plafar si o sticluta de ulei din samburi de struguri, am auzit ca este foarte bun pentru ten si prevenirea ridurilor. Eu oricum foloseam seara , la culcare ulei de ricin cu masline, acum alternez.Imi place , ca intra foarte repede in piele.




Astept comentariile voastre:* V-am pupat:*

4 comentarii:

  1. foarte frumos, in ton cu primavara, felicitari si o urare
    In Martie, iti doresc sa primesti atatea flori incat sa-ti faci gradina. Atatea felicitari incat sa ai vorbe bune pentru tot anul... Atata dragoste incat chiar daca ai da inapoi la fiecare, tot ti-ar mai ramane... O primavara cu multa bucurie! Chiar daca au in comun sensibilitatea, frumusetea, delicatetea... femeile sunt unice... "LA MULTI ANI!" FETELOR, FEMEILOR, MAMELOR si BUNICELOR!

    RăspundețiȘtergere