duminică, 18 martie 2012

Hello spring!

Buna dimineata scumpele mele! Ce faceti voi?M-am trezit foarte bine dispusa, mai ales cand am vazut cat de frumos este afara, daca n-ar mai fi zapada pe ici colo as fi mers la iarba verde undeva, ca tare sunt dornica.Astazi m-am gandit sa va arat machiajul de aseara si mai incolo mi-am propus sa mai realizez un machiaj.
In ultima vreme sunt cam nemultumita de machiajele mele, imi iese machiajul la ochiul stang mai deschis decat cel la ochiul drept si nu stiu daca si voi patiti asa dar cateodata am impresia ca am mai mult spatiu de joaca pe dreptul decat pe stangul si atunci ce strica tot machiajul.nu iese niciodata perfect la ambii ochi Am ochii mici si bagati inauntru :(.Ma dispera!






Buun , cam aceasta a fost prima postare, sper ca vointa mea de a face un al doilea look sa nu se piarda pe drum.Va pup fetili si sa va bucurati de acesta minunata vreme:*

5 comentarii:

  1. Ai niste ochi superbi si niste sprancene foarte frumoase,nu te mai plange atat!>:P
    >:D<
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce machiaj frumos :X dar ai un parrrr :X:X:X suuuuuuuper

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos machiajul.Si eu ma machez de multe ori cu maron.Este un machiaj frumos,simplu..nu strident.

    RăspundețiȘtergere
  4. esti foarte frumoasa si foarte talentata

    RăspundețiȘtergere