vineri, 9 martie 2012

Ce am primit eu de 1 si 8 Martie

Buna dimineata girls! Fac si eu repede o postare pentru  ca nu stiu cand mai apuc, as mai vrea sa fac si un machiaj si niste review-uri da nu stiu cand o sa am timp.
Astazi m-am gandit sa va arat ce am primit eu zilele astea, in special cadoul de la bebi de 8 martie:X



In prima poza este brosa tip esarfa de care va ziceam, parfumul de la tati si setul Nivea de la cumnatelul meu.In a doua poza sunt pantofiorii primiti de bebi.I-am ochit de vreo saptamana si pana la urma m-am  facut cu ei.Si floricele, garoafe , zambile si orhidee.Cand am ajuns acasa ma asteptau pe pat  florile si o cutie de pizza de la tati.
A fost o zi frumoasa, am fost la plafar de la 12 pana la 6, am ras o gramada, dupa am iesit cu fetele la suc,iar seara m-a scos bebi in oras.Voi cum ati petrecut 8 martie?Ce ati primit?
Va puup:*

11 comentarii:

  1. aaah ce tari sunt pantofiorii...sa le porti /folosesti pe toate cu placere

    RăspundețiȘtergere
  2. ce frumosi sunt pantofii! sa-i porti sanatoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere :D :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt tare draguti pantofii! Sa-i porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le folosesti cu placere! Pantofii sunt criminali :X Poti sa ne spui de la ce magazin i-ai cumparat? Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. nice. xx

    p.s. I'm having a shoe giveaway if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase cadourile.Sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere