luni, 13 februarie 2012

White Heart


Si pentru ca maine este Sf Valentin, astazi va prezint un machiaj, in ton cu aceasta sarbatoare.Este pentru concursul Roxanei. Poza de inspiratie a fost aceasta:

Iar capodopera mea este aceasta:))







 Si pentru ca Ana Maria ne a fct ieri pofta cu pizza, astazi m-am ambitionat si eu de am facut una.mai bine arata a ei, dar na ce pot sa zic si a mea a fost buna:)) Va invit la o felie de pizza asa ca de Sf Valentin ce va fi maine:X Astept comentariile voastre , va puup!

11 comentarii:

  1. Imi place machiajul :X insa la sfarsit mi-ai facut o pofta de pizza,hmmm...

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine machiajul.Seamana cu cel din imagine.Cat despre pizzaa..Yamyy

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi place machiajul [:X] cu ce ai facut albitura?! [;))]

    RăspundețiȘtergere
  4. fard alb mat, creion nyx jumbo si acuarela:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Aduce mult cu inspiratia! Foarte misto genele false!
    Mult succes la concurs!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. OMG, cred ca am facut pofta intregii blogosfere :))).
    Cat despre machiaj, ti-a iesit extraordinar. Si tocmai m-ai convins, cu postarea asta, sa nu particip. N-as putea concura cu tine :).
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte tare machiajul!!! :) sa ai bafta :) iar de pizza ce sa mai zic? Mi-e foame :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte frumos machiajul! felicitari >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. ti-a iesit super machiajul dar parerea mea este sa dai pe frunte si in parti cu maro si o sa fie exact ca in poza :*

    RăspundețiȘtergere
  10. am pus dar din cauza blitzu-ului nu a iesit mare lucru:*

    RăspundețiȘtergere