miercuri, 29 februarie 2012

Soft pink makeup

Buna fetelor! imi cer scuze pentru absenta din ultimele 2 saptamani, dar de cand am deschis plafarul, nu mai am asa de mult timp ca inainte, cand in fiecare seara mai faceam cate un machiaj sau un review.Astazi am realizat un machiaj simplu , de zi .





Pentru realizarea acestui machiaj am folosit:
-crema pentru ten mixt Cosmetic plant cu macese
-fond de ten Maybelline Affinitone si Burjois Apres du Someil
-corector Catherine Arley
-pudra compacta Avon
-blush  Burjois
-primer pentru ochi Elf
-creion Nyx jumbo eye pencil milk
-trusa farduri 120 culori
-eyeliner Catherine Arley
-creion pentru sprancene No7
-mascara Super Magnify Avon
-luciu de buze Isabelle Dupont( am facut review)
-ruj  extra lasting vintage pink
Astept comentariile voastre, va pup si sa aveti un 1 martie deosebit si o primavara frumoasa alaturi de cei dragi voua!

5 comentarii: