vineri, 10 februarie 2012

Simple make-up

Buna dimineata fetelor:* Am ramas de aseara datoare  cu 2 postari, una cu un make-up si una cu urmatorul concurs.Machiajul de astazi, nu este atat de colorful cum v-ati obisnuit, e mai natural sa zic asa.






Nu va speriati de sprancenele mele, trebuie sa ma pensez urgent, dar am zis sa astept pana aproape de botezul nepotelului meu.
Pentru am folosit: Fond de ten Affinitone
                           pudra compacta avon
                           blush Catherine Arley
                           baton iluminator Elf
                           pudra minerala Avon
Pentru ochi: trusa spracene elf+ creion boots
                  primer elf
                  creion nyx jumbo
                  fard pulbere Seventeen
                  fard bej butterfly
                  fard maro trusa 120
                  creion dermatograf negru M.A.C
                  mascara Avon Super Magnify
                  eyeliner Avon
Pentru buze luciu de buze L'oreal
Va pup gagici:* Sper sa va placa si astept comentariile voastre

Un comentariu:

  1. E superb.. Eu sunt adepta machiajelor nude/naturale, iar acesta chiar imi place mult.

    RăspundețiȘtergere