duminică, 12 februarie 2012

Review Schwarzkopf Osis Soft n' Straight 150 ml

Daca tot am facut baita, am zis sa fac si un review pentru acest produs pe care l-am primit de la Carespot si carora vreau sa le multumesc din suflet pentru gest si pentru ca m-au implicat si pe mine in campania lor. El se foloseste dupa baita, se aplica pe parul umed si se usuca cu ajutotul periei sau uscatorului de parAstazi l-am folosit pentru a doua oara.Schwarzkopf Osis Soft n' Straight este este o crema pentru indreptarea parului. Previne in mod semnificativ despicarea varfurilor si ruperea parului. Indreapta si inmoaie parul, facandu-l usor de stilizat. Protejeaza impotriva factorilor termici.




Eu l-am aplicat pe parul umed, dar nu am apelat la uscatorul de par , cand nu plec nicaieri ,il las sa se usuce in voie,isi ia el singur forma.
Imi place foarte mult cum miroase, e nevoie de o cantitate mica pentru a-si face treaba.Ii simti parfumul in par cateva zile bune.Eu nu il folosesc pentru a-mi indrepta parul, pentru ca sunt foarte multumita de el, doar pentru a nu mai avea fire rebele si pentru a se aseza mai usor.Nu este lipicioasa crema, nu ingrasa parul.
Chiar daca are doar 150 de ml , pentru unii poate parea putin dar este mai mult decat suficient, pentru ca este nevoie de o cantitate mica la fiecare utilizare.
Pana in momentul de fata, acest produs nu m-a dezamagit in nici un fel, este nemaipomenit.Il voi utiliza in continuare:)Sper ca v-a placut postarea, astept comentariile si intrebarile voastre:* va pup si sa aveti o duminica linistita la caldurica;*


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu