vineri, 17 februarie 2012

Review oja Mini ColoRama nuanta 33 Berry Jam

Buna fetelor:) Printre picaturi mi-am facut timp sa scriu si un mic review.Zilele acestea am cam fost data peste cap, maine este botezul nepotelului meu si a trebuit sa ajut si eu cu una alta.Acum astept sa treaca cele 40 de minute sa dau vopseaua jos, sa fac baie, sa -mi fac unghiile etc etc.Astazi am ales oja mini color rama de la maybelline, oja pe care o voi face cadou uneia dintre voi cu ocazie giveaway-ului acela mic organizat de mica.Sper sa-i dau drumul luni,cand voi ridica si coletul de la posta cu premiul comandat pentru voi.Oja a fost doar incercata pe o unghie pentru a putea face acest review.Este super din punct de vedere calitativ, insa culoarea nu ma caracterizeaza.Aceasta oja am primit-o tot pentru testare din partea celor de la Carespot.Este o oja mata de culoare visinie.O am de luni pe deget si pot sa zic ca se tine bine.Am spalat vase destul de des si a sarit putin de tot intr-un colt.Costa in jur de 6 -7 lei si o gasiti pe www.makeuponline.ro, mi se pare un pret foarte bun si convenabil.Are 7.5 ml.Eu nu prea le am cu lacurile de unghii , am cateva acasa, dar nu sunt la zi in materie de manichiura cum sunt cu produsele de make-up, dar pentru cate oje am folosit eu, asta este buna.



Sper ca va este de folos postarea.Va puuup si sa aveti un weekend super:* Sa va distrati!Am sa va arat poze de la boteez:X

2 comentarii: