miercuri, 15 februarie 2012

Review Maybelline Affinitone 24 H si L'oreal Paris Glam Shine Natural Glow

Si cea de a doua postare de astazi include 2 review-uri pentru fondul de ten si luciul de buze primite tot de la Carespot.Incep cu luciul de buze,L'oreal Paris Glam Shine Natural Glow, nuanta 406, este un luciu de buze minunat.Eu am mai avut luciuri de buze glam shine, dar alte nuante, mai stridente.Acesta este un luciu cu aspect natural , dar care reda o stralucire aparte buzelor.
Rezista pe buzele mele cam 2 3 ore , imi place sa mananc rujul sau luciul de buze:P nu  ma pot abtine:D.Are un miros placut, nu este foarte lipicios, cum sunt majoritatea gloss-urilor.Are un ambalaj foarte practic si ma inteleg foarte bine cu pensulica de aplicare a luciului.Am cateva produse de la L'oreal dar cu gloss-urile si rujurile ma inteleg cel mai bine.Singurul minus sa spun asa ar fi pretul putin ca mare , pentru ca nu toata lumea isi permite sa dea aproximativ 50 de lei  pe un luciu de buze.





Il gasiti pe www.makeuponline.ro la pretul de 44 de lei. in ultima poza am pe buze glossul:)
Acum urmeaza fondul de ten de la Maybelline Affinitone 24 h.Eu pana sa primesc fondul de ten , foloseam maybeline affinitone, si stiam cam la ce sa ma astept.Un fond de ten foarte bun, cremos, se intinde  usor.L-am primit cu o idee mai deschis decat tenul meu dar cu pudra adecvata nicinu se observa.Imi place ca nu creeaza un aspect de masca, ca nu are nici un miros si ca rezista destul de mult pe tenul meu gras. In poza de mai sus l-am tinut de la ora  6 pana la 12 noaptea cand am ajuns acasa si pot sa zic ca am fost mai mult decat multumita de rezultat.Imi place ca are pompita  si nu se iroseste din fondul de ten.Il gasiti tot pe makeuponline la doar 38 de lei parca, este un pret convenabil tuturor.


Sper ca v-a placut postarea si nu v-am plictisit:** va puup fetelor

7 comentarii:

  1. imi face cu ochiul fondul asta de ten.:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca este unul dintre cele mai bune fonduri de ten folosite de mine.Si cele de la Farmasi mi se par super bune avand in vedere pretul lor, dar aceste e perfext :X

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi face cu ochiul fondu de ten ,multumim ella

    RăspundețiȘtergere
  4. Fondul de ten:X Il iubesc:X I-am facut si eu un review pentru ca intr-adevar merita:*

    RăspundețiȘtergere
  5. fara suparare dar mie mi se pare foaaarte ciudat...luciul de buze la vedere pare maro ... iar pe buzele tale e rozaliu...de ce? :-?

    RăspundețiȘtergere
  6. din cauza blitzului si buzele mele naturale au o culoare rozalie:) nu as avea de ce sa mint , luciul nu este maro

    RăspundețiȘtergere