duminică, 26 februarie 2012

Review Happy body with verbina de la Marillys si cateva machiaje

Buna dragele mele:* Imi cer scuze pentru absenta de pe blog, dar am avut o saptamana foarte foarte incarcata.astazi ma voi revansa fata de voi cu un review si doua machiaje, unul realizat pe mine si cel realizat aseara  pe florina pentru un majorat:)
Sa incepem cu untul de corp de la Marillys





Este un produs realizat manual, in Romania.Are un miros demential, de lamaie, frumos tare.M-am indragostit pe loc.Am castigat acest un pe blogul Siginei si cu aceasta ocazie vreau sa-i multumesc ei si sponsorului Marillys pentru sansa de a incerca produse de la ei.Se intinde foarte bine, lasa pielea catifelata si hidratata.Intra in piele repede si iar parfumul  se simte cateva ore bune.Imi pare rau ca are doar 50 de ml, dar am sa incerc sa trag de el cat se poate de mult.Mi-as mai comanda cateva produse de la ei.Sunt acceptabile la pret. mai multe informatii puteti gasi pe : http://www.breslo.ro/Shop/marillys.
Iar acum machiajele :P Va voi arata machiajul facut Florinei, aseara , cu ocazia unui majorat.



Ce parere aveti?Mie mi place foarte mult cum a iesit, ii sta si bine , are ochii mari si imi este foarte usor sa ma joc .
Iar acum machiajul pe care l-am purtat eu aseara, nu este cine stie ce,l-am facut intr-o mare fuga, dar promit ca ma revansez cu ceva mai frumos diseara:*



P.S iar imi da batai de cap linia de tus:P

2 comentarii:

  1. In primul rand imi place mai mult machiajul tau decat al Florinei,probabil si pentru ca pe galben nu prea am vazut...Cat despre untul de corp,cred ca mi-ar placea mirosul de lamaie foarte tare.Cred ca ti-am mai spus dar o sa ma repet,un big like pentru parul tau!

    RăspundețiȘtergere