duminică, 5 februarie 2012

Review farduri Crazy Priorities, Galaxy Eyeshadow No 713 Hello Kitty & 704 Earth

 Buna fetelor:) chiar daca sunt suparata ,sau mai mult dezamagita de situatie, m-am gandit tousi sa fac un review, nu am mai facut de mult si am ales 2 farduri Crazy Priorities Galaxy Eyeshadow Sephora nuantele Hello Kitty si Earth.


 






Ce imi place: ambalajul foarte practic si cute
                    se intind foarte bine
                    sunt sidefate, dar nu exagerat
                    se intind foarte bine
                    imi place cum se simt la atingere
                    imi place combinatia de culori
                    au 3.2  grame
                    costa in jur de 18 19 $, cred ca asta ar fi singurul dezavantaj ca sa zic asa
                    termen de valabilitate 48 de luni
Cam acesta a fost review-ul, sper sa va placa , va pup si sa aveti o duminica linistita:*

3 comentarii:

  1. ce culori superbe! sa le stapanesti sanatoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Scumpo de unde le-ai cumparat ,de unde esti tu ? Sti vrun site de unde pot sa le comand ?

    RăspundețiȘtergere
  3. eu le-am primit de la o matusa.nu stiu un site, doar sa incerci la sephora:*

    RăspundețiȘtergere