duminică, 19 februarie 2012

Flacara violet

Buna fetelor:* Ce faceti?Eu scriu postarea pe care voi o veti vedea maine dimineata daca tot nu am somn.Abea ce am venit de la botezul nepotelului meu si m-am gandit sa va pun si ceva pozici.Astazi a fost o zi fooarte agitata,m-am trezit la 7 , ca la 8 sa fiu la coafor, am stat pana pe la 11 , dupa slujba acasa , dupa machiaje pentru sora mea, nasica bebelullui , cumnata acesteia, o prietena dea surorii mele si la sfarsit eu.O sa va arat si machiajul meu, o sa spuneti ca numai machiaje cu mov stiu sa fac, dar dupa 4 machiaje facute, nu mai aveam nici o inspiratie pentru miine:)).

                                           El este prietenul meu Marius:)


Si rochita mea, mi-a facut-o  nana si imi este fooarte draga.M-am indragostit de ea , cum vine primavara ii mai duc cateva materiale.


Si acum cateva poze cu machiajul purtat de mine astazi si cu unul facut pe prietena surorii mele, Doar ei am apucat sa-i fac poze.






Imi cer scuze pentru stramba mea linie de tus , dar eram in criza de timp, am ajuns ultima la restaurant.



Iar ea este Florina:) Sper sa nu va fi plictisit cu pozele mele:* Va pup si sa aveti o duminica superba:*

8 comentarii:

  1. ce dragut din partea ta sa nil prezinti pe marius sti mi mi se pare ca semanati sigur nu sunteti frati ?

    RăspundețiȘtergere
  2. toata lumea ne zice ca semenam:)) mie nu mi se pare:P

    RăspundețiȘtergere
  3. super machiajul.rochita imi place tare mult.Iti pune in evidenta corpul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Waw! <3 Rochita e suuuper frumoasa si ce e cel mai important:iti vine divin! <3 Sa o porti sanatoasa! <3

    RăspundețiȘtergere