joi, 9 februarie 2012

Club Make-up

Buna fetelor:* Ce mai faceti voi?Cum va descurcati cu gerul si nametii de afara?Eu sunt happy ca mi s-au anulat examenel din cauza vremii, more time to study:D .In ultima vreme fac tot felul de experimente la capitolul machiaje.Acest machiaj este pentru zile in care avem chef de distractie si suntem pline de energie cum am fost eu astazi, dupa ce am aflat ca nu mai dau examenele sambata.Sper sa va placa!





Pentru fata am folosit: crema de fata Ivathern ten sensibil
                                  fond de ten Burjois
                                  pudra compacta Avon
                                  blush Burjois
                                  baton iluminator Elf
Pentru ochi: creion sprancene Ladys
                   primer Seventeen
                   Creion Nyx Jumbo
                   Fard Seventeen  pulberealb particule stralucitoare 
                   fard mov mat trusa 6 culori 
                   fard negru, roz si maro trusa 6 culori
                   fard roz sidefat L'oreal
                   tus Catherine Arley
                   mascara Super Magnifiy
Pentru  buze: creion de buze Avon
                     ruj Miss Sporty

Astept comentariile voastreVa pup:** Nu uitati sa va inscrieti la concursul cu ceasul si de ce nu si la cel de machiaj

8 comentarii:

  1. vaaaaiiiii, dar e chiar superb, nu stiu de ce te-ai plans atat de close-up [>:P] desi nu sunt adepta fardurilor mov, un machiaj din asta cu siguranta mi-ar placea [<3]

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) am pus ochiul care a iesit mai bine:)) la celalalt am dat gres:)) mereu patesc asa

    RăspundețiȘtergere
  3. Place,place,cum sa nu...am avut o perioada in care cumparam numai farduri in diferite tonuri de mov,apoi mi-a trecut,dar uite ca mi-ai reamintit ce super arata

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac mult machiajele tale pentru ca folosesti culori intense:D Foarte frumos:*

    RăspundețiȘtergere
  5. GORGEOUS is the only word for you!! I am hosting Boticca.com giveaway curretly, where you can win $100 worth of jewelery and accessories...So, Just click the link below...I'll wait for you there :)

    Enter Boticca.com giveaway and win $100
    ♡ StylishByNature.com

    RăspundețiȘtergere
  6. You eye makeup looks amazing! Stunning!
    I have another boticcal.com giveaway on my blog... it would mean a lot if you would enter it! :)
    Enter and double your chances of winning!! Waiting for you there :)

    You are one step away from winning $100! Click the link below to enter my giveaway! :)
    Enter boticca.com giveaway, win $100
    ♥ www.thegirlatfirstavenue.com

    RăspundețiȘtergere