luni, 13 februarie 2012

Ce am primit si ce mi-am mai cumparat


Buna fetelor:* Abea ce am ajuns si eu acasa , m am bagat toata in paturica.Am plecat pe la 1si in jumatate de ora eram om de zapada.M-am saturat de atata zapada.Se merge atat de greu prin oras si ninsoarea asta nu da deloc semne sa se opreasca.Saptamana trecuta si vad ca si asta am fost tare norocoasa .Astazi au venit o parte din colete si m-am gandit sa va arat si voua.




De la cosmetic style, am castigat in decembrie atunci unul din cele 16 premii , abea acum a ajuns un fard roz foarte placut , putin sidefat, un creion dermatograf gel si masca pentru dormit.Genele false castigate la concursul cu voturi si adezivul.Bine eu imi comandasem 4 perechi diferite dar vad ca au venit 2 si 2 plus o pensula de aplicat rujul. Si cel doua fonduri de ten de la Revlon Colorstay pe care mi le-am comandat de pe blogul Revlon Make-up pentru cand plec sa mai machiez fete.Sper ca pana la sfarsitul saptamanii sa primesc si premiul castigat de pe blogul Siginei, si setul de la Rimmel London.Voi alege un produs de acolo, unu sau 2 produse din ce vedeti mai sus, plus surpriza care e pe drum si am comandat o special pentru una dintre voi si voi face un mic giveaway in semn de multumire.


Si pentru ca afara ninge si pana maine s-ar putea sa fim blocati din nou in casa, Sf Valentin al meu , s-a gandit sa -mi dea florile mai devreme:* Va puup sper ca v-a placut postarea:*

9 comentarii:

  1. sa le folosesti cu drag...trandafirii sunt superbi

    RăspundețiȘtergere
  2. :X superbi trandafirasii :* si produsele sa le folosesti cu placere. abia astept giveaway-ul :"> pup

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu vreau fdt revlon:((. sa le fol pe toate cu placere.genele arata suuuper

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt superbi trandafirii :X. Sa folosesti produsele cu mare placere :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunati trandafirii! Sa folosesti produsele cu drag si apoi sa ne spui si noua!

    RăspundețiȘtergere
  6. trandafiri sunt superbi ,esti iubita .sa folosesti cu placere produsele .

    RăspundețiȘtergere