sâmbătă, 11 februarie 2012

Castigatoarea concursului Mazza

Buna fetelor:) Concursul cu bijuteria Mazza s-a terminat ieri la ora 18.00 da eu fiind o ametita, am uitat complet.Bunicii mei au facut 50 de ani de casnicie ieri si le-am facut o petrecere surpriza cu parintele, cu nasi si tot tacamul la un local, plus ca a trebuit sa merg  la un restaurant sa machiez 2 fete.Am ajuns la 1 noaptea acasa.Imi cer scuze, ca mi-am adus aminte tocmai acum.Am facut repede lista si am extras castigatoarea.Am verificat si a indeplinit conditiile.







Felicitari Andra Elena Oprea!Iti voi trimite un  mail in decursul zilei de astazi:) restul sa nu fiti suparate, mai sunt 2 concursuri active si voi incerca ca pana la sfarsitul saptamanei care vine sa mai fac fericita pe una dintre voi cu o mica atentie:* Va pup si sa aveti un weekend frumos!

7 comentarii: