duminică, 12 februarie 2012

Brown-gold make-up

Buna fetelor! ce mai faceti voi?La voi ninge?La mine iar a inceput sa ninga:( abea ce iesise si orasul nostru putin la suprafata ca iar e acoperit de zapada.Astazi nu prea mi-a iesit machiajul cum am vrut eu, dar pana la urma mi-a placut rezultatul.






Pentru ten: fond de ten Rimmel Stay Matte & fond de ten Maybelline
                 pudra compacta Avon
                 baton iluminator Elf
                 pudra iluminatoare 
                 corector Catherine Arley
Pentru ochi: kit sprancene elf& creion No7
                   primer elf
                   trusa Sleek sunset
                   eyeliner Catherine Arley
                   mascara Avon Super Magnifiy
                  dermatograf No7
Pentru buze: gloss L'oreal 


M-am gandit sa aduc o mica modificare acestei postari.Vineri dupa cum v-am spus, am fost la un restaurant sa machiez 2 fete foarte dragute si de treaba.Am ramas impresionata de gestul fetei de a-mi da poze cu machiajele pe loc, drept amintire.I-a placut foarte mult, m-am simtit foarte bine, mi-a crescut sufletul.Si mi -a zis cat de mult conteaza sa vorbesti cu omul,sa-i arati mereu oglinda si sa-l intrebi e bine asa, vrei mai mult, mai putin.Ea platise 120 pentru o nunta, si fata respectiva nu o lasase sa se uite in oglinda pana la final.Si ii facuse un machiaj foarte scary cu un albastru oribil.Va las si voua cateva poza :X astept acum sa -mi trimita si celelalte poze pe calcultator,sper sa se vada mai accentuate. 
Sper sa va placa si astept cu drag comentariile  voastre:* Va puupacesc:X

4 comentarii:

  1. imi place :X ador machiajele cu nuante naturale maronii rosiatice :* pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos machiajul! Mai mult curaj sa pui si poze mai "aproape" la machiaj.
    Esti o frumoasa si fetele la fel!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. muuultumesc Alexu:X:* mult pentru cuvintele tale:* multumesc Andreea:X

    RăspundețiȘtergere