duminică, 22 ianuarie 2012

White& pink make up

buna fetelor* sunt atat de incantata , pentru prima oara mi-a iesit machiajul perfect la ambii ochi si pozele se vad super.Mi s-a pus pata pe genul de machiaj cut crease.Nu stiu cum vi se pare voua , dar eu m-am indragostit de mine:))) sunt mandra de ce am realizat.A si am si sambit in poze:)))







Pentru ten am folosit: fond de ten Burjois
                                fond de ten Maybelline Affinitone
                                pudra simpla Catherine Arley
                                blush Ruby Rose
 Pentru ochi:kit pentru sprancene elf
                   primer Seventeen
                   creion Nyx eye Jumbo
                   fard alb mat , trusa 4 culori Make up extreme
                   fard roz Shiseido
                   fard negru mat trusa 6 culori Make up profesional
                   eyeliner Catherine Arley
                   Mascara Isabelle Dupont si Rimmel London wow
                   glitter argintiu  Seventeen
Pentru buze: creion de buze Chanel
                    ruj elf nuanta Charming
V-am puupat:X sper sa va placa:*                

9 comentarii:

  1. Draga Ella...nu degeaba ti s-a pus pata...iti sta foarte bine si e extraordinar de reusit...bravo!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti foarte frumoasa si machiajul ti-a iesit superrrrrr ! felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc din suflet pentru reactia pozitiva pe care o aveti fata de acest machiaj, inseamna mult pentru mine

    RăspundețiȘtergere
  4. cum iti spuneam si dimineata..pe tine orice machiaj te prinde :) si asta iar imi place fff mult.felicitari pt ce faci

    RăspundețiȘtergere