marți, 10 ianuarie 2012

Sunset Sleek si Eyeliner Lady's

Buna feteloor:* Sunt atat de fericita , astazi am fost asa plictisita , fara nici un chef de invatat, m-am chinuit o gramada sa inteleg ceva la Politologie, intr-un final am terminat.Am plecat la posta sa-mi ridic coletul cu paletuta Sleek cumparata de pe blog sale-ul lui Glossy.Este asa frumoasa:X si cand am ajuns acasa, primesc mesaj de la Iulia(Minnie Angel) in care ma intreba daca am vazut ca am castigat un giveaway.Am ramas socata sa vad ca am castigat pe blogul Pink Heels o pensula Sigma F45.M-a cam dat peste cap sesiunea, nu prea am mai verificat giveaway-urile in ultima vreme.
Asa si cum ziceam stiu ca v-ati plictisit de review pentru palete Sleek, dar eu chiar imi doream de mult timp o paletuta Sleek si acum cand ma vad cu ea in mana , nu ma pot abtine:D.Parca e o ciocolata:))


Imi place ca sunt atat de sidefate si accentuate culorile.Se aplica foarte usor, si nu trebuie sa apas tare pe culori, imediat se ia pe pensula.Maine revin cu mai multe detalii si un cu un make-up a la Sleek.


Si acum eyelinerul Ladys:
Ce imi place la el: pensula , cu toate ca este fixa, ma inteleg foarte bine cu ea
                            se intinde foarte bine si usor
                            rezista destul de mult chiar 8 9 ore
                            costa doar 10 lei
                            are 6.5 ml
                            se demachiaza relativ usor, depinde ce demachiant sau produse pentru demachiere folositi
                            nu irita ochii
Ce nu imi place la el: aici nu am nimic de comentat , pentru acest produs.
Sper sa va placa postarea de astazi.In curand un nou giveaway.Va astept in numar cat mai mare la cele care sunt active.Va pup ! O seara frumoasa si linistita sa aveti:!

7 comentarii:

  1. Si eu am eyeliner Lady's si sunt tare multumita de el :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stapanesti sanatoasa paleta si sa faci multe machiaje. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut si eu paletuta Sleek si este ft pigmentata, insa are majoritatea fardurilor shimmery :(.
    Si mie-mi plac tusurile de la Lady's :*.

    http://www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere