marți, 31 ianuarie 2012

Snow Storm make-up


Buna fetelor:) Ce faceti?Astazi mi-am propus sa postez machiajul cu care voi participa la concursul de pe blogul Makeup your mind , este primul meu machiaj fantezie asa ca va rog frumos sa nu aruncati cu rosii in mine:)))








Pentru fata am folosit: baza de machiaj Infinity
                                  crema cu masline Yves Rocher
                                  fond de ten Rimmel Stay Matte
                                  fond de ten Ivathern
                                  pudra minerala Avon
                                  fard maro
                                  fard pulbere argintiu Seventeen
                                  gliter argintiu Seventeen
                                  fard albastru , trusa 4 culori Catherine Arley
                                  creion Nyx jumbo eye pencil
Pentru ochi:primer Elf
                  creion Nyx jumbo eye pencil
                  fard albastru inchis, trusa 4 culori Catherine Arley
                  fard alb mat, Extreme Makeup
                  fard sprancene elf si creion Boots
                  tus Catherine Arley
                  mascara Rimmel London Wow
                 
Pentru buze: creion nyx jumbo eye pencil
                    gloss albastru inchis si deschis din trusa 60 gloss-uri Fraulein
                          
Astept comentariile voastre, va pup si sa aveti o seara calduroasa si linistita:)

15 comentarii:

  1. arata foarte bine machiajul, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti doresc mult,mult succes scumpo:* este superb ceea ce ai creat..big like:S:x

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaaai, ce frumooos este!!!!!!!!! Mult succes

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult...Multa bafta :*

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc Miu Miu:* iti multumesc Catalina

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu ce spuneai sa aruncam in tine,cu rosii?Eu prefer sa arunc cu vorbe frumoase deoarece machiajul este absolut minunat si ti-a iesit foarte foarte bine.Imi esti tare draga <3 Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc iuliia:*** of daca ai stii cat ma bucur:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne,ce frumos e:X ! TI-am mai zis ca `mi place la nebunie cut-crease-ul tau!:X Succes scumpo! iti tin pumnii!!

    RăspundețiȘtergere
  9. *mi-e ciuda pe tine ca ai jumbo milk*
    imi place cum a iesit machiajul,cred ca ti-a luat o groaza pana sa il termini

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu prima ocazie cand mai dau comanda te anunt daca vrei si u :) pe 30 acum mi am dat comanda de 2

      Ștergere