duminică, 29 ianuarie 2012

Smokey Eyes

Buna fetelor! Ce faceti?N-am mai postat de doua zile si deaja imi era dor sa scriu.Cum va petreceti duminica?Astazi m-am gandit sa postez incercarea mea de machiaj smokey eyes de aseara:) Sper sa va placa noile  modificari aduse pozelor, m-am gandit ca da mai bine:*






Pentru ten am folosit : crema de fata cu masline Yves Rocher ca baza
                                  fond de ten Ivathern pentru ten sensibil si fond de ten Maybelline Afinittone
                                  pudra Catherine Arley
                                  pudra minerala Avon
                                  blush Sleek Berry Collection
Pentru ochi:creion pentru sprancene No7
                  fard sprancene Elf
                  primer Seventeen
                  fardul de pleaope Midnight de la Beauty Uk
                  nelipsitul Jumbo Milk
                  mascara Rimmel London Wow
                  mascara Isabelle Dupont
                  creion dermatograf M.A.C
                  fard negru mat
Pentru buze: creion de buze Chanel
                    ruj Elf nuanta Seductive
                    ruj Avon nuana Glisten
Cam asta este postarea mea de duminica:* Sper ca o sa va placa.Vreau sa va multumesc  din suflet pentru reactia pozitiva pe care ati avut-o fata de machiajele mele si pentru ca ma urmariti :* Va pup si sa aveti o duminica minunata alaturi de cei dragi voua

                                 

7 comentarii:

  1. Foarte frumos machiaj-ul..il ador!multumim:*

    RăspundețiȘtergere
  2. cum sa nu te urmarim cand faci machiaje asa frumoase:)..si apropo, iti sta bine cu ruj rosu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos machiajul, o sa incerc si eu sa mi-l fac, sper doar sa-mi iasa

    RăspundețiȘtergere
  4. nu este complicat deloc , doar sa ai putina rabdare sa le combini si iese:*

    RăspundețiȘtergere
  5. ai ochi superbi, iar machiajul este frumos !

    RăspundețiȘtergere