miercuri, 11 ianuarie 2012

Sleek Sunset make-up

Buna seara fetelor!! Abea ce am terminat de inaugurat trusa Sleek:D Imi plac la nebunie culorile.Ce-i drept s-ar putea sa fie putin mai aprins , dar mie imi place cum a iesit.Sper sa va placa si voua.






Pentru ten am folosit: anticearcan Isabelle Dupont
                                 corector Isabelle Dupont
                                 fond de ten Max Factor
                                 pudra Avon
                                 blush trusa 30 culori
                                 iluminator elf
Pentru ochi: kit sprancene elf
                   primer elf
                   trusa Sleek
                   Mascara Isabelle Dupont
                   Eyeliner Avon
Pentru buze: ruj nude Avon
                   luciu de buze Infinity

 Culorile folosite:                        
  
Review  Sunset Sleek:
                                  costa 36 de lei
                                  are 12 culori , pigmentate
                                  se aplica usor
                                  se intind foarte bine si nu se strang
                                  sunt nemaipomenite pentru un machiaj de vara sau de ocazie
                                  este micuta si portabila

Astept comentariile voastre:* O seara frumoasa sa aveti:* V-am pupacit! PS am uitat sa ma dau cu rimel la un ochi:)) si sa numerotez si albastrul:))

6 comentarii: