luni, 16 ianuarie 2012

Sapunurile lichide On line


Neata fetelor:* Incepem saptamana cu un review pentru sapunurile Online cu aroma de liliac si de masline.Le- am incercat pe amanadoua si miros demential.In general nu prea am vazut produse de igiena , geluri de dus, sapunuri cu aroma de liliac, mai rar.Au niste arome super, merita incercate.Acum in baia mea , sade sapunul de masline, il foloseste toata familia, au fost foarte incantati de produs si chiar isi face treaba.




Imi place:      are un miros foarte placut
                     hidrateaza si catifeleaza mainile
                     curata in profunzime
                     are pompita
                     are 500 de ml
                     persista mirosul placut pe piele
                     face spuma
                     costa foarte putin  doar 9.5 lei
                     ai o senzatie foarte placuta atunci cand te speli pe maini
Din punctul meu de vedere sunt niste produse minunate, foarte bune calitativ, accesibile la pret.Le recomand cu incredere.
                                          Sa aveti o saptamana usoara:*
                    



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu