duminică, 8 ianuarie 2012

Ritualul de demachiere

Seara buna fetelor! Abea ce am ajuns acasa din oras:P si am zis sa va impartasesc si voua ritualul meu de demachiere.Maine dimineata voi posta si machiajul pe care l-am purtat in aceasta seara.Pentru demachiere folosesc prima oara spuma demachianta de la Vichy.Este nemaipomenita, curata imediat chiar si cel mai complicat si incarcat machiaj.
Ce imi place la ea:
                         are un pret relativ mic 24 de lei , il veti gasi pe internet chiar si mai ieftin depinde de magazin
                         este foarte buna din punct de vedere calitativ
                         este necesara o cantitate foarte mica pentru a-si face treaba
                         are un miros foarte placut
Ce nu imi place la ea:daca intra in contact cu ochi catusi de putin ma ustura foarte tare.
Dupa ce m-am spalat cu aceasta spuma demachianta, masez pielea cu lotiunea scrub de la Himalaya.Pentru o indepartarea celulelor moarte si a impuritatilor  si pentru o piele mai catifelata, dupa care clatesc cu apa calduta.
Ce imi place la ea: este doar 19 lei
                            are un miros placut
                            este recomandat pentru toate tipurile de ten
                            ar trebui sa indeparteze punctele negre dar la asta mai avem de lucrat, inca este in perioada de proba.
Ce nu imi place: cantitatea cam mica  in rest nu am nimic de comentat la adresa acestui produs .
Dupa ce m-am clatit , mai aplic putina crema demachianta de la Doina, pentru a fi sigura ca tenul este complet curat si pentru a-l hidrata.Crema Doina este si va ramane unul dintre produsele mele favorite.Pentru ea nu cred ca mai este nevoie de nici un review.
Si pentru a incheia ritualul de demachiere , folosesc pe timp de noapte , in loc de crema o combinatie de ulei de masline si ricin.I -au cateva picaturi si imi intind pe toata fata si pe gat.Fac asta in fiecare seara .Dimineata am un ten atat de moale si catifelat.Cam acesta  a fost ritualul meu de demachiere.Sper ca v-a placut! Voi ce produse folositi pentru demachiere?Va pup , noapte buna!

                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu