vineri, 13 ianuarie 2012

Review & swatch Hi Gloss LipColour de la Isabelle Dupont


Astazi mi -am propus sa fac un review luciurilor de buze preferate de la Isabelle Dupont.M-am indragostit de ele , imediat ce am devenit reprezentant si de atunci nu am mai renuntat la ele.
Acestea sunt toate culorile disponibile , insa eu folosesc doar 2 dintre ele si anume Ecru si Periwinkle.





Ce imi place: are un pret de doar 9.45 lei
                    se intinde foarte  bine
                    nu are consistenta apoasa
                    este cremos
                    are un miros foarte placut
                    rezista destul de mult de buze
                    vin demential pe un ten masliniu
                    are particule stralucitoare
                    este sidefat, nu mat 
Ce nu imi place: poate doar faptul ca se termina cam repede sau mie se pare mie ca ma dau ca disperata:))
                         are 4 ml
Sper ca v-a placut! astept comentariile voastre:*
P.S Imi cer scuze ca nu am pus si poze cu luciul pe buzele mele dar abea ce am tras de ultimul strop de baterie.O sa pun in curand :* Have a good day:x Friday 13 :))

4 comentarii: