sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Review Pudra Catherine Arley si farduri Boots

Buna fetelor:* ce faceti?profitati de weekend?Eu m-am trezit astazi la 12, si de atunci sunt in pijamale , dar m-am gandit sa mai fac un mic review si pe seara sa postez si un machiaj.Incerc sa fac machiajul pentru concursul de make up al Andreei pentru trusa Sleek dar nu ma prea avantajeaza culorile.Asa si ca sa nu o mai lungim astazi va voi prezenta 2 farduri Boots care imi sunt foarte dragi.farduri pudra , foarte stralucitoare,pentru un machiaj de seara deosebit.







Ce imi place :  cantitate  destul de mare , la cat este de pigmentat nu este nevoie sa folosesti prea mult
                      se aplica foarte usor
                      nu te umpli toata pe fata de sclipici
                      au un ambalaj foarte practic
                      are 1.3 grame
Mai multe informatii despre produsele boots veti gasi pe www.boots.com

Acum cel de-al doilea review este pentru pudra mea preferata de la Lady's si anume cea de la Catherine Arley.


In prima poza este pudra compacta cu minerala si in cea de a treia poza este pudra compacta bicolora.Ambele sunt foarte bune .Eu sunt foarte multumita de ele, pentru ca nu pot sa spun ca am cel mai curat ten, am puncte negre si tenul gras.
Ce imi place: ambele costa 10 lei
                     au 14 grame
                     mascheaza foarte bine imperfectiunile
                     nu creaza aspectul de masca
                     rezista ore bune pe fata
                    
Ce nu imi place: ca nu au destule nuante , majoritatea sunt prea deschise
Cam atat am avut de zis.Astept comentariile voastre.Have fun tonight! Va pup:*

5 comentarii:

  1. Mi-a facut placere sa citesc acest review.
    Imi plac foarte mult cele 2 farduri de la boots.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai eu urăsc pudra bicoloră :D am dat-o demult de pomană!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am luat budra bicolor si imi place! Tie care iti place mai mult??

    RăspundețiȘtergere
  4. Heeey! si eu sunt innebunita dupa pudra bicolora CA, am avut cred ca 8-9 pana acum, dar din pacate nu o mai produc cei de la Lady's :((...ai cumva alta sursa de unde o putem lua? le-am si scris, i-am rugat sa fac o comanda mare, dar degeaba :( tks- Ana

    RăspundețiȘtergere