joi, 19 ianuarie 2012

Review Dior Addict Plastic Gloss 854 Electrifying Red

Buna fetelor:*Ce faceti?eu astept sa se faca miezul noptii sa pot face extragerea si pana atunci m-am gandit eu asa sa mai fac postare micuta.Ca daca apuc sa ma bag in patut , la serial nu ma mai scoate nici mama randomului de acolo.Si am ales un gloss foarte drag mie si anume Dior Addict Plastic Gloss 854 Electrifying Red.





Ce imi place- rezista foarte mult
                     are o culoare intensa
                     este putin sidefat
                     se potriveste si tenului meu fantoma
                     se aplica usor
                     are un miros placut

Ce nuimi place: costa cam mult 22 $
                        este cam lipicios

Am aplicat acum putin pe buze pentru a se vedea mai bine. Imi cer scz ca nu am fost atenta la toate detaliile:D ,nu am folosit contur primer sau altceva deci nu se vede prea bine:D. Sper sa va placa si ne auzim la 12 noaptea:D Va pup:*

3 comentarii:

  1. Adevarul este ca si mie mi se pare scump...22 de dolari...vreo 70 de lei..insa arata foarte bine pe buze.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult culoarea. Eu folosesc mai rar gloss-ul pentru ca imi "dispare" prea repede de pe buze (fumez foarte mult), dar acesta chiar mi se pare interesant.

    RăspundețiȘtergere