marți, 17 ianuarie 2012

Review Beauty Uk eyeshadow

Buna seara fetelor! Imi cer scuze ca nu am mai postat , dar am fost cam aglomerata zilele astea. Voi ce faceti?Cum merge cu sesiunea?Eu acum ma relaxez, mi -am facut o masca cu lapte si faine pentru tenul gras.sper sa functioneze si am zis sa mai postez ceva.Pentru astazi am ales sa fac un review pentru fardul Beauty Uk eyeshadow , nuanta midnight.








Ce imi place: costa doar 19 lei
                     culorile sunt pigmentate
                     sunt rezistente
                     se aplica foarte usor si fara primer
                     ambalajul este practic
                     pe spatele cutiutei este prinsa si o pensula de aplicare a machiajului
                     culorile merg folosite atat pentru un machiaj discret de zi cat si pentru unul de seara
Ce nu imi place: pentru mine acest produs nu are nici un defect
Mi se pare un produs foarte bun, din punct de vedere calitativ, la un pret accesibil .Gasiti acest produs pe Makeup Shop :http://www.makeup-shop.ro/pagina/produs/categorie/ochi/fard-de-pleoape/produs.159-beautyuk-baked-eyeshadow .Sunt 6 nuante de toate: midnight, earth,meadow,beach,sunrise,wave.
Sper ca v-a placut postarea de astazi:* revin maine cu machiajul pentru concursul Andreei:* V-am pupat!



4 comentarii:

  1. Foarte frumos pentru un smokey eyes :X

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult.
    PS: Cand iti faci masca ar trebui sa stai intinsa si sa te relaxezi :P Noi te iubim si atunci cand esti ocupata si nu ai timp sa postezi. te revansezi tu :P Noapte buna si o zi excelenta maine!

    RăspundețiȘtergere