duminică, 8 ianuarie 2012

Purple-pink make-up

Buna fetelor! ce faceti?Eu abea ce am facut ochisori si dupa cum v-am promis voi posta astazi machiajul purtat de mine ieri:*.Mie- mi place cum  a iesit , astept acum parerile voastre.


 


 



Pentru aceste machiaj am folosit:
Ten:anticearcan Isabelle Dupont
      fond de ten Ivanthern +Burjois Apre du Someil
      paleta corectoare elf
      pudra Maybelline Affinitone
      baton iluminator elf
      blush elf
Pentru ochi:primer elf
                  creion pentru sprancene avon
                  Fard Butterfly Collection
                  fard Shiseido,  A7 nuanta Ruby Dazzle( aici veti gasi o mica descriere a fardului , voi incerca sa fac si eu un mic review http://www.charm.ro/shiseido-the-makeup-accentuating-color-for-eyes.html )


                  trusa de 6 culori , nuanta mov , prezentata intr un alt machiaj:)
                  fard pulbere Seventeen alb cu particule stralucitoare
                  Creion dermatograf Avon
                  Tus crema New York
                  Mascara Isabelle Dupont
Pentru buze:ruj Miss Sporty
                   luciu de buze Catherine Arley
Cam aceasta a fost postarea de astazi:) Astept comentariile voastre:* V-am pupat! Sa aveti o duminica frumoasa!
     

3 comentarii: