miercuri, 18 ianuarie 2012

Purple-blue make up + review elf blush

Buna girls! ce faceti?mai aveti examene?Astazi voi posta machiajul cu care particip eu la concursul de make up al Andreei, inspirat din trusa Sleek Make up orginal.Sincer, nu ma prea omor dupa culorile acestei truse, am ales ce mi a placut mai mult.Verdele nu este chiar punctul meu forte in materie de make-up.De asemena mi-am propus sa fac si un review pentru blushul pentru preferat de la Elf , in nuanta coy.






Pentru ten: anticearcan Isabelle Dupont
                 fond de ten Rimmel Stay Matte
                 corector Elf
                 pudra Catherine Arley
                 Iluminator Elf
                 blush Elf, nuanta coy

 Pentru ochi: kit pentru sprancene
                    primer Elf
                    fard alb mat din trusa cu 4 culori Extreme Make up
                    Fard albastru din trusa Sleek Sunset
                    fard mov din trusa cu 6 culori prezentata in alta postare
                    fard negru tot din trusa cu 6 culori
                    fard alb sidefat din fardul beauty uk prezentat ieri
                    eyeliner Catherine Arley
                    mascara Isabelle Dupont  Intensive  Volume Lash Separating Mascara
                 
Pentru buze am folosit ruj elf nuanta Charming

Acum blushul meu preferat de la elf


Ce imi place- are o nuanta usor caramizie
                     se potriveste tenului meu alb ca varul:P
                     costa doar 8 lei
                     rezista toata ziua pe fata
                     are particule mici stralucitoare
                     se aplica foarte usor
                     are im amabalaj foarte practic, il poti lua cu tine oriunde
Ce nu imi place:D n-am nimic de comentat aici
Cam asta a fost postarea de astazi:* Astept comentariile voastre, pareri, sfaturi, orice:* Va pup


9 comentarii:

  1. multumesc frumos:X incepusem sa mi fac griji ma gandeam ca nu va place

    RăspundețiȘtergere
  2. E super machiajul! Imi place foarte mult si cred ca se potriveste si cu o tinuta alba, si cu una neagra sau colorata.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place.din pacate eu inca nu detin o trusa cu nuante...vii casa zic asa...mereu mi-au placut tonurile de maro.chiar as vrea sa incerc intr-o zi albastru,verde turcoaz,rosu....imi place ce faci tu.:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Waaa. Machiaj colorat,cum imi place mie si ce crezi/ Te prinde de minune! Succes>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet, ma bucur ca ti place:*

      Ștergere