miercuri, 25 ianuarie 2012

Premiul meu castigat pe blogul Cristinei Tacaciu

Neata fetili:* M-am trezit foarte bine dispusa, am deschisa usa la balcon si am vazut totul acoperit de zapezica. Nu credeam ca o sa mai vad atat de multa zapada , anul asta.Apoi m-a sunat curierul sa -mi spuna ca am primit un colet.Am crezut ca a venit comanda de la Ladys pe care o asteptam dar de fapt venise gentuta cu testere primita pe blogul Cristinei Tacaciu.Iti multumesc Cristina  tie si sponsorului inca o data , sunt minunate.



Intr- o sacosica foarte simpatica era o cutiuta si inauntru un mic portfard super, de care m-am indragostit cu un tester de luciu de buze, unul de rimel, unul de fard, un creion pentru sprancene, si 3 testere cu crema de maini si fata.Si in ultima poza, zapezicaaa si asta a venit la pachet:)))
Si ca sa -mi mearga ziua in continuare bine, mi-au raspuns afirmativ la mail-uri inca 2 sponsori , ceea ce inseamna ca in curand noi concursuri vor aparea pe blog.Cam atat, ne vedem diseara cand am sa incerc sa realizez un machiaj pentru concursul de make up de pe blogul Fetelespun.ro .V-am pupat:*

2 comentarii: