marți, 3 ianuarie 2012

Pink make up




Un alt machiaj drag mie a fost mai mult o provocare date de bloggerita Anicka si pe care am acceptat-o imediat.Tema era femeia pitzi si asa mi am imaginat eu un machiaj pizti :)
Pentru ten am folosit:Paleta corectoare elf
                                Baton corector Isabelle Dupont
                                Anticearcan Isabelle Dupont
                                Fond de ten Maybelline Affinitone
                                 Pudra Maybelline minerals
                                Blush trusa 30 culori
                                Iluminator elf
Pentru ochi:Primer Elf
                  Kit pentru sprancene elf
                  Trusa de culori 120
                  Fard pulbere stralucitor, Seventeen
                   Fard alb mat , Nyx
                  Glitter Argintiu Seventeen
                   Eyeliner Catherine Arley
                   Mascara Isabelle Dupont
                   Creion dermatograf M.A.C
                   Gene false Ardell
Pentru buze:trusa 60 culori gloss
                   Luciu de buze transparent oriflame

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu