joi, 5 ianuarie 2012

Pin up girl make-up





Astazi va prezint un machiaj Pin up girl  de fapt doua .Primul este mai simplu , mai natural decat cel de-al doilea machiaj.
Pentru primul machiaj am folosit: Baza de machiaj de la Infinity
                                                  Fond de ten Burjois Apres du Someil
                                                  Fond de ten Maybelline Affinitone
                                                  Pudra Catherine Arley
                                                  Blush Elf nuanta Coy
Pentru ochi am folosit:Primer Elf
                                  Tus Catherine Arley
                                   Mascara Isabelle Dupont
                                   Creion dermatograf M.A.C
                                   kitul de sprancene elf
Pentru buze am folosit :creion de buze Ruby Rose
                                   Ruj Avon
Pentru cel de -al doilea machiaj am folosit: Fond de ten Ivathern pentru ten sensibil
                                                                Pudra Catherine Arley
                                                                 Baza de machiaj infinity
                                                                 Blush trusa 30 culori
                                                               
Pentru ochi:Kitul de sprancene elf
                  Primer elf
                  Trusa 120 culori Fraulein
                  Trusa 6 culori make up profesional
                  Creion dermatograf
                   Mascara Isabelle Dupont
                   Eyeliner crema New York
Pentru buze:Primer pentru buze
                   Creion buze Ruby Rose
                   Gloss trusa 60 de culori
                   Ruj Catherine Arley Dynamic
Sper ca va plac machiajele, astept parerile voastre:* Va pup , o zi frumoasa sa aveti!
                                                 

4 comentarii:

  1. AM VAZUT CA FOLOSESTI O GRAMADA DE PRODUSE LADY'S, CUM TI SE PAR?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine te prinde culoarea rosie :D:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Emma@ sunt reprezentant de aproximativ 2 ani de zile si sunt foarte multumita de produse.Nu mi-am inchipuit ca produsele vor fi atat de bune la inceput cand am vazut ce preturi mici sunt.Dar m-am inselat.Parfumurile lasa de dorit dar in rest jos palaria

    RăspundețiȘtergere