duminică, 22 ianuarie 2012

Orange make-up

Buna dimineata scumpelor:* Ce faceti?Profitati de weekend, de zapada?Eu abea ce am facut ochisori, si am zis sa postez repede machiajul de aseara.So ...machiajul de astazi este orange:X Mie-mi place cum a iesit , acum sper din suflet sa va placa si voua.









Ta da da dam.....:))) 
Pentru ten am folosit: fond de ten Rimmel Stay Matte
                                fond de ten Maybelline Affinitone
                                paleta corectoare Elf
                                anticearcan Isabelle Dupont
                                pudra bicolora Catherine Arley
                                baton iluminator Elf
                                pudra iluminatoare Golden Rose
Pentru ochi: kit pentru sprancene Elf
                   creion pentru sprancene Avon
                   primer Elf
                   creion Nyx jumbo Eye pencil
                   Fard portocaliu din trusa cu 6 culori prezentata
                   fard portocaliu din trusa Sleek
                   fard maro din trusa cu 6 culori
                   fard negru din trusa cu 6 culori
                   fard visiniu Sleek Sunset
                   fard Boots particule aurii
                   mascara Rimmel London Wow
                   eyeliner Catherine Arley
Pentru buze: ruj de buze L'oreal Paris  color riche star secrets 718
Cam asta este postarea de astazi:* Astept cu drag comentariile voasre. Va pup si sa aveti o duminica linistita!

2 comentarii:

  1. nu cred ca exista machiaj/culori..care sa nu te prinda.am vazut mai multe machiaje de ale tale si mi au placut.iti sta bine cu orice culoare.si-mi place ca ai curaj sa folosesti culori asa vii...puternice. o duminica placuta :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos:X , ma bucur enorm ca iti place;*

    RăspundețiȘtergere