joi, 26 ianuarie 2012

No name make-up

Buna fetelor:* ce faceti?Cum e vremea la voi ?La mine este un ger de crapa pietrele...brrr! Astazi am avut chef sa experimentez machiaje, drept urmare, m-am gandit sa mai postez unul.Imi cer scuze ca nu este perfect la ambii ochi, inca mai am de lucrat la capitolul asta:)








Pentru ten am folosit: crema de fata No7
                                fond de ten Rimmel Stay Matte
                                fond de ten Ivathern
                                pudra minerala Avon
                                blush Sleek din setul Berry Collection
                          
Pentru ochi: baza de machiaj Seventeen
                   creion nyx
                    fard alb mat trusa Extreme Make up
                    fard negru trusa profesionala 6 culori
                    fard mov trussa 6 culori
                    creion dermatograf Rimmel London
                    eyeliner Catherine Arley
                    mascara Isabelle Dupont
                    mascara Super Magnify Avon

Pentru buze: creion de buze Ruby Rose
                    ruj Infinity
                    luciu de buze No7
  Sper ca va place si astept comentariile voaste.V-am pupat !

9 comentarii:

  1. hey, in 30 pun comanda pt produse nyx , te astept !!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place!! :X
    Machiajul cut crease este favoritul meu!
    Esti o frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Reusit machiaj scumpa..si te prinde:D:*

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu ador machiajul cut-creasE! i like it!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ii superb, nu cred ca mai ii necesar sa iti spun ca esti foarte talentata(cred ca sti deja):*

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb, ai niste sprancene dementiale :X

    RăspundețiȘtergere