duminică, 15 ianuarie 2012

A little bit of red

Buna fetelor! ce faceti?Cum ati petrecut aseara?ce machiaje v-ati facut?Eu astazi m-am trezit la 12 si de atunci lenevesc ,lenevesc si iar lenevesc.Incerc sa-mi fac curaj sa ma apuc iar de cursurile alea:)) Si ca sa nu o mai talalaim , voi posta machiajul pe care l-am purtat eu aseara.







Pentru ten am folosit:anticearcan Isabelle Dupont
                                baton corector Isabelle Dupont
                                fond de ten Max Factor Colour Adapt
                                pudra Maybelline Affinitone
                                Blush elf

Pentru ochi: kit sprancene elf
                   primer Seventeen
                   trusa 4 culori Avon
                   trusa Sleek Sunset
                   fard alb pulbere Seventeen
                   creion dermatograf Avon
                   eyeliner Oriflame
                   mascara Eyes to Kill Strech Armani
Pentru buze-ruj Infinity nuanta Florida Rose
                   ruj Avon
                   luciu de buze transparent Oriflame

Astept comentariile voastre:X V-am pupat!O duminica frumoasa va doresc:*

6 comentarii:

  1. multumesc:*acum nu fac nici un curs, urmeaza pe 6 februarie sa plec la iasi sa fac la Antonia:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow .Foarte dragut.De abia astept sa te apuci de cursuri si sa ne arati sii nou ce ai invatat,sa impartasesti cu noi secretele,ideile !:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Alina:* si eu abea astept sa ajung acolo:x imi sta gandul numai la cursuri:D

    RăspundețiȘtergere