joi, 5 ianuarie 2012

Lady's

Astazi a aparut noua brosura Lady's.Voi folositi produse Lady's?Ma intrebase cineva cum mi se par produsele pentru ca vazuse ca le folosesc mult in machiaje.Eu sunt reprezentant de aproximativ 2 ani de zile in care pot sa spun ca am incercat majoritatea produselor de make-up si ingrijire corporala.Eu voi spune acum si punctele tari dar si cele slabe , pentru a se intelege ca nu vreau sa fac reclama doar pentru ca sunt reprezentant.
Puncte tari produse cosmetice:
-sunt foarte accesibile la pret
-majoritatea produselor sunt foarte bune din punct de vedere calitativ
-atat fardurile, fondurile de ten , pudra cat si lacurile de unghii rezista foarte mult
-cremele de corp sunt foarte eficiente si au un miros placut
- gelurile , spumantul de baie, sarea de baie la fel sunt foarte bune
De acum inainte voi incerca pe cat se poate sa fac reviewuri pentru produsele Lady's.

Puncte slabe:
-parfumurile chiar daca unele dintre ele aduc cu cele originale, sunt putin cam prea dulci, majoritatea sunt asa, seamana foarte mult intre ele.Pana acum am fost multumita doar de parfumurile de barbati Aqua di 10 (originalul fiind Aqua di Gio) si parfumul Java Extreme.Sunt parfumuri pe care le cumpar cel putin o data la doua luni pentru ca al meu tatic se da cu jumtate de sticla o data.
   Ce am mai folosit eu si nu pot spune  ca am fost foarte multumita sunt unele produse de la Catherine Arley cum sunt rimelurile  sau fardurile crema care se strang.Dar va voi spune mai multe pe parcurs.Intre timp va las linkul cu brosura noua Lady's .Va pup!        
                              http://ladys.ro/product_info.php?products_id=608

3 comentarii:

  1. eu te-am intrebat :)) si ca sa iti spun ca si eu sunt reprezentant de 4 ani si jumatate - aproape 5, mai exact de cand a aparut metropolitan prima data in romania, si chiar daca sunt de atata timp nu am testat prea multe, in general ojele imi plac foarte mult , sper ca sa publici si un review cat de curand. felicitari pt activitatea pe blog, vad ca esti foarte harnica

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tare:)Mie chiar imi plac produsele, am prins si eu Metropolitan:p Multumesc frumos:* incerc si eu pe cat se poate sa ma fac remarcata in familia voastra mare:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt reprezentant Ladys cam de 3 luni...Am avut ceva comenzi si fetele au fost multumite de produse. Am incercat si eu cateva si mi-au placut, lacurile de unghii sunt cu siguranta preferatele mele:X:*

    RăspundețiȘtergere