sâmbătă, 7 ianuarie 2012

La multi ani tuturor celor care isi serbeaza astazi ziua de nume + un mic review


Buna fetelor!Sunt foarte bucuroasa de felul in care ati reactionat micului meu giveaway:*:* si va astept in numar cat mai mare:*.Vreau sa le urez un sincer la multi ani tuturor celor care isi serbeaza astazi numele de Sfant!Sper ca pana diseara sa postez si un machiaj, sa vad ce inspiratie am astazi:P.

Si acum voi face un review fondului de ten  Lumin' de la Isabelle Dupont .Este un fond de ten bun din punctul meu de vedere, l-am folosit aproximativ 1 an si jumatate, m-am inteles bine cu el tinand cont de faptul ca am tenul gras.
Puncte tare: are o textura cremoasa
                   este nevoie de o cantitate mica pentru a acoperi toata suprafata fetei
                   se intinde foarte bine
                   are un miros placut
                   nu lasa urme si nu creeaza un aspect de masca
                   costa doar 20 de lei si are 35 de ml
                   rezista cam 6  ore pe tenul meu gras:)dupa incepe sa capete aspectul lucios
Puncte slabe:in afara faptului ca dupa o perioada de timp , se obisnuieste tenul cu acest  fond de ten si nu mai actioneaza cum trebuie nu i -am gasit un alt punct slab.
In mare este un fond de ten bun, pentru cat costa, am fost chiar mai multumita decat fondul de ten calmant de la Avon.Nu stiu daca toata lumea a fost atat de multumita de el cum am fost eu,depinde de fiecare tip de ten.

Sper ca v-a placut review-ul meu.Va astept cu pareri, comentarii bune si rele:p.Va pup!

P.S. Imi apare eroare cand incerc sa incarc poza fondului de ten pe blog sper ca pana diseara sa rezolv problema.La voi se intampla asa?

3 comentarii:

  1. Ai incercat fondul de ten de la Maybelline New York Affinitone? Este extrardinar de bun. E adevarat ca pretul este putin mai ridicat (undeva la 33 de lei in Milcov - Focsani), dar chiar isi merita banii. Eu il folosesc de mai bine de 1 an si jumatate, si se comporta impecabil, tinand cont ca si eu am tenul gras :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da am si pudra si fond de ten affinitone:* il folosesc si pe el de ceva timp dar mai mult combinat cu alt fond de ten

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu il folosesc cu pudra translucida de la Avon. Si ti-am spus. E fenomenal! :))

    RăspundețiȘtergere