miercuri, 4 ianuarie 2012

La multi ani mami!




Astazi a fost ziua mamei mele , a implinit 49 de ani:) La multi ani mamiii! sa ne traiesti:) Si am pus cu totii bani sa i cumparam un parfum Pret a Porter , o trusa de farduri si un buchet de crini.Si normal ca trebuit sa mi bag si eu nasucul in trusa ei.Ii plac mult nuantele sidefate de auriu, argintiu, verde, maro.Am gasit o trusa de la Beauty She, cu 48 de culori, 3 blushuri si 1 pudra.am dat 35 de lei , este un pret foarte mic si nu ma asteptam sa am parte de un rezultat atat de bun.Sunt atat de fine si se aplica foarte usor, nu se strang, nu sunt prafoase, nu am cuvinte sa pot descrie trusa aceasta.Am dat bani pe truse mult mai scumpe si de care am ramas total dezamagita.Nu intodeauna ce este scump este si bun din punct de vedere calitativ.
Pentru ten am folosit : fond de ten Myabelline Affinitone si Burjois
                                 Paleta corectoare elf
                                 Anticearcan Isabelle Dupont
                                  Iluminator elf
                                  Blush Trusa Beauty She
Pentru ochi:primer Elf
                 Kit pentru sprancene Elf
                 Trusa Beauty She
                 Mascara Isabelle Dupont
                 Eyeliner crema New York
                 Creion dermatograf M.A.C

Pentru buze:trusa gloss 60 de culori
                  creion de buze Ruby Rose
                   Ruj Avon nuanta nude
                   Gloss transparent oriflame

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu