marți, 10 ianuarie 2012

Inca un lucru mititel

Imi doresc din tot sufletul , ca pe langa micile giveawayuri pe care le am organizat pana acum , sa va uitati pe pagina si pe blogul meu si pentru ceea ce fac.Chiar imi doresc sa fim ca o familie, sa ne putem da sfaturi, sa apreciem munca fiecareia dintre noi.Vad tot mai multe persoane dezamagite, ca acum in lumea blogosferei nu mai conteaza decat concursurile si nu ceea ce inseamna avea un blog si a posta reviewuri , experiente proprii , intamplari, glume etc si imi doresc din tot sufletul sa nu ajung si eu sa fiu dezamagita.Nu vrem sa avem followeri pentru concursuri, ci pentru ceea ce suntem noi si ceea ce facem.Gata , atat am avut de spus pentru seara asta:P . V-am pupacit:*

6 comentarii:

  1. Mie mi se pare ca din contra,blogurile au inceput sa fie citite,sau poate sunt doar eu care am renuntat sa ma inscriu la foarte multe concursuri...

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu acum nu vad decat goana dupa concursuri peste tot.Si poate nu ar fi mare lucru, da cand vad cat de rautacioase sunt unele persoane, atunci cand nu afisezi la timp castigatorul, sau li se pare ceva suspect, raman surprinsa

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de acord cu tine ! Eu ma gandeam..cam cati din followeri mei ma urmaresc cu adevarat..

    RăspundețiȘtergere
  4. O sa fie greu pt unii :-j d-aia nu fac eu concursuri :)))))

    RăspundețiȘtergere