duminică, 29 ianuarie 2012

Fashion Queen

 Girls , voi v-ati cumparat hainute de la Fashion Queen? Mie imi fac cateva cu ochiul dar astept sa termin cu cursurile de make-up.Strang bani sa plec la Iasi, mi-a fost atat de greu sa ma abtin sa-mi mai cumpar si eu cate ceva dar stiu ca merita sacrificiul , nu-mi pare rau.Si cum ziceam  , Fashion Queen este un magazin online, cu hainute pentru toate gusturile si toate buzunarele.Gasiti atat haine office cat si haine elegante, senzuale pentru mers in cluburi sau diverse petreceri dar si haine sport.Sa va arat cateva din hainutele lor:)






Fusta rosie m-a cucerit, imi plac foarte mult fustele conice, atat pentru o tinuta office cat si una pentru distractie.Va recomand acest magazin, nu veti dezamagite , veti fi tratate cu respect si amabilitate:)

2 comentarii:

  1. Nu stiam de acest site, dar acum am intrat si vad ca au multe lucruri dragute:*

    RăspundețiȘtergere