sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Ce am primit, ce mi-am mai cumparat + review E Funkhouser Loose Mineral Pigment

Buna fetelor! ce faceti?Stiu ca multe dintre voi va bucurati de zapadaa, eu in schimb am parte doar de o vreme urata, ploioasa, pe ici colo cate un fulg.Am o stare de somnolenta si ma simt obosita dar am zis totusi sa fac si o postare.Astazi am fost la posta de mi -am ridicat si coletul cu creionul Nyx jumbo eye pencil, incerc sa fac rost de el din toamna.Nu mi-am cumparat foarte multe cosmetice , dar chiar si asa nu m-am putut abtine:D.Acum fac economii,  tot ce prind , pun la ciorap , pentru 6 februarie, cand voi pleca la Iasi sa fac cursurile cu Antonia.\


Nu sunt foarte multe:D da tot e ceva:-creion de buze Chanel
                                                        -creion dermatograf Rimmel London
                                                         -extra wow lash mascara Rimmel London
                                                         -creion Nyx jumbo eye pencil Milk
                                                          -tus de pleoape Golden Rose mov
                                                          -fard de pleoape duo crema Elf
                                                          -gene false Ardell

Primele 3 sunt castigate pe blogul Didutei la primul ei giveaway.Si acum sa fac un mic review, unui fard mineral cu care eu ma inteleg foarte bine si anume   E Funkhouser Loose Mineral Pigment  Sassy






 Ce imi place- este foarte pigmentat
                      se aplica usor
                      rezista mult timp
                      nu e nevoie de cantitate mare pe pensula
                      potrivit pentru un machiaj de seara
                      are 2 grame
                      costa in jur de 50 de lei
 Ce nu imi place: cand aplici pe pleoapa trebuie sa am mereu grija sa nu ma fac pe fata de fard si sa scutur pensula bine.
Sper ca v-a placut:* sa aveti o sambata frumoasa:* distractie placuta diseara.astept comentariile voastre.maine voi posta un nou machiaj:*







7 comentarii: