miercuri, 4 ianuarie 2012

Brown make up







Un alt machiaj care mi place cum a iesit .Va voi prezenta si cateva din produsele folosite.
In prima poza un fard de ochi Collection 2000 , am fost foarte multumita de prestatia lui, l am achizitionat de pe cool cosmetics 6 lei.Din trusa cu 6 culori am folosit pentru acest machiaj galbenul si maroul.Fardurile mi le am ales eu dupa care am achizitionat si carcasa. Sunt bune din punct de vedere calitativ , atat mate cat si sidefate.Toata trusa a costat 36 de lei .Trusa Sephora la 25 de lei este nemaipomenita, nuantele sidefate se aplica usor si rezista foarte mult.Si in final pudra iluminatoare de la Ruby Rose tot 25 de lei ,are particule  aurii ce completeaza machiajul.Se vede foarte bine pe un ten bronzat.
Pentru ten am folosit :Fond de ten Burjois Apres du Sommeil
                                 Pudra Maybelline Minerals
                                  Anticearcan Isabelle Dupont
                                 Paleta corectoare Elf
                                 Baton iluminator elf
                                 Pudra Iluminatoare Ruby Rose
Pentru ochi:Kitul de sprancene Elf
                  Primer Seventeen
                   Fard mono Collection 2000
                  Trusa 6 culori
                  Trusa Sephora 4 culori
                  Mascara The Colossal Volum Express de la Maybelline
                  Eyeliner crema New York
 Pentru buze: Primer pentru buze Elf
                    Luciu de buze Isabelle Dupont

6 comentarii:

  1. cat imi place...galbenul din coltul interior face totul...eu il vad mai mult ca e un deep sunset :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragut, imi place. Daca as putea in fiecare zi as alege culorile pe care le-ai folosit, bine, in loc de galben as folosi auriu (preferinta persoanala). Arata foarte bine :X felicitari :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mai am de lucrat la numele machiajelor:P:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun venit! ;;)
    Frumoasa combinatia de culori!
    :*

    RăspundețiȘtergere